Sprawdź
W trosce o Państwa bezpieczeństwo ze względu na dynamicznie rozwijającą się sytuację związaną z koronawirusem (COVID-19), zdecydowaliśmy się wdrożyć następujące działania:
1. W naszych oddziałach pracownicy otrzymali instrukcje postępowania. We wszystkich placówkach zapewniamy niezbędne środki do zachowania higieny.
2. W czasie Państwa wizyt prosimy o niewitanie się poprzez podanie ręki. Liczymy na zrozumienie.
3. Wszystkie formalności jesteśmy gotowi realizować zdalnie: telefonicznie, w formie połączenia video, mailowo. Umożliwiamy indywidualną obsługę w formie „door to door”.
4. Jeśli Państwa samochód wymaga naprawy lub okresowego przeglądu prosimy o kontakt z naszym serwisem. Odbierzemy Państwa samochód i po serwisie dostarczymy pod wskazany adres.
5. Jednocześnie informujemy, że realizujemy procedurę dezynfekcji samochodów. Przeprowadzamy ją zarówno w momencie odbioru samochodu, jak i jego zwrotu. Dotyczy to tak samo Państwa pojazdów, jak i pojazdów zastępczych oraz samochodów demonstracyjnych.
6. Nasi pracownicy są zobligowani stosować środki ochronne w postaci jednorazowych rękawiczek oraz maseczek, a także realizować rygorystyczną procedurę dezynfekcji zalecaną przez Ministerstwo Zdrowia.
Liczymy na Państwa zrozumienie wdrożonych środków zapobiegawczych. Naszym nadrzędnym celem jest troska o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, a także naszych pracowników. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby ten specyficzny czas był dla Państwa jak najmniej uciążliwy i dający poczucie komfortu.
Z wyrazami szacunku
Prezes Zarządu Dynamica sp. z o.o.
Jazdy próbne z nowymi zasadami bezpieczeństwa:
Godziny pracy salonu oraz Contact Center pozostają bez zmian